loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 97 1393/06/13 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید نیما مسیحا به نام رویا با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای نیما مسیحا به نام رویا

دانلود آهنگ با ۲ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

آهنگ : علیرضا افکاری / تنظیم : معین راهبر

Download New Music Of Nima Masiha – Roya

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

نیما مسیحا - رویا

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

نیما مسیحا - رویا

 

 

 

 

 

 

___________________

متن آهنگ نیما مسیحا رویا

________

 

اینجا پیش ِ چشم تو
پُر از احساسم باور کن این لحظه
دست ِ منه که انگار
رو قاب عکس تو داره می لرزه
هر شب رو به عکس تو
با گریه میگم آخه دیوونه
اینجا توی این خونه
غیر تو هیشکی با من نمی مونه..

 

عشقم با تو میشه به گذشته بر نگردم
خیلی خستم من یه عمره عاشقی نکردم
یک عمر هر شب با اینکه فقط خوابتو دیدم
غیر از قلبت تو دنیا به جایی نرسیدم
نرسیدم..

******

هرشب از همین رویا
با اینکه خستم با اینکه دلسردم
بازم رو به تنهایی انقدر میرم که با تو برگردم
تنها درد من اینه فقط تو رویا برام تسکینی
هر شب من با تو هستم توی آغوشت اما نمیبینی

عشقم با تو میشه به گذشته بر نگردم
خیلی خستم من یه عمره عاشقی نکردم
یک عمر هر شب با اینکه فقط خوابتو دیدم
غیر از قلبت تو دنیا به جایی نرسیدم
نرسیدم..

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 186
  • بازدید امروز : 440
  • باردید دیروز : 1,776
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,604
  • بازدید ماه : 18,696
  • بازدید سال : 107,199
  • بازدید کلی : 3,187,355