loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 141 1393/06/13 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی دارابی به نام نشد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی دارابی به نام نشد

دانلود آهنگ با ۲ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

ترانه : حمید فریزند / آهنگ : مهدی دارابی / تنظیم ، میکس و مستر : مسهود جهانی

تهیه شده در استودیو شخصی رضا شیری

Download New Music Of Mehdi Darabi – Nashod

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

مهدی دارابی - نشد

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

مهدی دارابی - نشد

 

 

 

 

 

 

___________________

متن آهنگ نشد از مهدی دارابی

_________

من بی تو شدم یه دیوونه
غم بی تو نشسته رو خونه
من حالم چقدر پریشونه
دوباره تنهایی دلم گرفت

 

تو آروم شباتو میخوابی
من گریون تو اوج بی تابی
تو چشمغریبه میتابی
ای ستاره ی من شبامو غم گرفت..

دلم گرفته از همه
تمومه زندگیم غمه
کسی به قد من شکست از این زمونه که نخورد
به هر دری زدم نشد
غمم یه ذره کم نشد
ببین خدا هم آخرش منو تو قلب ِ تو نبرد


*****

از چشما بهونه میریزه
اشک من رو گونه میریزه
از حالم گلایه می باره
هنوز رو دیواره قاب عکس ما

دلتنگم اسیر عشق و آه
درگیره یه عشق اشتباه
دلگیرم رفیق نیمه راه
چرا نمونده از تو آخه رد پا..

دلم گرفته از همه
تمومه زندگیم غمه
کسی به قد من شکست از این زمونه که نخورد
به هر دری زدم نشد
غمم یه ذره کم نشد
ببین خدا هم آخرش منو تو قلب ِ تو نبرد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,008
  • بازدید ماه : 8,537
  • بازدید سال : 97,040
  • بازدید کلی : 3,177,196