loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 67 1393/06/11 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مثل من مثل تو با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ایمان غلامی به نام مثل من مثل تو

دانلود آهنگ با ۲ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

ترانه ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی

Download New Music Of Iman Gholami – Mesle Man Mesle To

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

ایمان غلامی - مثل من مثل تو

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

ایمان غلامی - مثل من مثل تو

 

 

 

 

_____________________________

متن آهنگ ایمان غلامی به نام مثل من مثل تو

______________

کی مثل ِ من
میشینه پات یه روزی
تا کور بشن
چشایی که همیشه دنبالتن
کی مثل ِ من..

کی مثل ِ تو
میتونه دل بکنه از دلم
بفهم حالمو عاشق شدم..

 

  ♫♫♫

تو هر دفعه که باهام بد شدی
از این دل ِ ساده رد شدی
بهت وابسته تر شدم
نیگام کن شکسته تر شدم
نیگام کن شکسته تر شدم..

تا کی باید اینجا باشـه
تمومه خاطرات تـو
تو هرچی بد بودی با من اما
همیشه داشتم هواتـو
همیشه داشتم هواتـو…

آخر یه روز
این غصه های لعنتی میشکنه
غرورمو بفهم حالمو
بفهم حالمو..

کی مثل ِ من
میشینه پات یه روزی
تا کور بشن
چشایی که همیشه دنبالتن
کی مثل ِ من..

کی مثل ِ تو
میتونه دل بکنه از دلم
بفهم حالمو
عاشق شدم..

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 961
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,649
  • بازدید ماه : 9,178
  • بازدید سال : 97,681
  • بازدید کلی : 3,177,837