loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 71 1393/06/11 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شنیدم ۲ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ایمان غلامی به نام شنیدم ۲

دانلود آهنگ با ۲ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

ترانه ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی

Download New Music Of Iman Gholami – Shenidam 2

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

ایمان غلامی - شنیدم ۲

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

ایمان غلامی - شنیدم ۲

 

 

 

 

 

_____________________

متن آهنگ شنیدم ۲ ایمان غلامی

___________

 

 

شنیدم با یکی دیگه هستی
به جا من دل به غریبه بستی
شنیدم هر جا میره باهاشی
می میره اگه یه روز نباشی
انقده واست عزیزه که همه
خاطراتمو فراموش کردی
می دونی بی تو می میرم واسه اینه
دست به هر کاری زدم برگردی..

 

پس دل ِ من چی
چرا گذاشت و رفت
ای دل غافل
اونم گذاشت و رفت
بی کسی و غم اومد سراغم
چاره ندارم باید جداشم


♫♫♫

شنیدم با یکی دیگه هستی
به جا من دل به غریبه بستی
شنیدم هر جا میره باهاشی
می میره اگه یه روز نباشی
برو اما بدون
بی تو می میرم من
واسه دل شکستنات
از تو دلگیرم من
واسه دل شکستنات
از تو دلگیرم من..

پس دل ِ من چی
چرا گذاشت و رفت
ای دل ِ غافل
اونم گذاشت و رفت
بی کسی و غم اومد سراغم
چاره ندارم باید جداشم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 4,258
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,946
  • بازدید ماه : 12,475
  • بازدید سال : 100,978
  • بازدید کلی : 3,181,134