||| AIDE - Android IDE |||
نسخه آنلاک شده ___ برنامه نویسی اندروید
(( دوستان دقت کننده این برنامه ابزاری تخصصی برای برنامه نویسی است اگر دانش آن را ندارید دانلود نکنید ولی نصب آن می تواند انگیزه به شما دهد تا برنامه نویسی مخصوصا برنامه نویسی اندروید را فرا گیرید. ))

نرم افزار  نویسی اندروید و برنامه نویسی در اندروید توسط نرم افزار AIDE - Android IDE - Java, C++ که شما می توانید با استفاده از این نرم افزار که از شرکت appfour ارائه شده است هم برای اندروید برنامه بنوسید و هم برنامه های دیگر مانند جاوا و سی پلاس پلاس و زبان سی و.. را در گوشی یا تبلت خود بنویسید.

قیمت این برنامه 5 دلار بوده که نسخه های متعددی از آن در طی سال های گذشته در سایت یک موبایل قرار گرفته بود و حال آخرین نسخه بصورت فول آنلاک شده که بی شک مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. دقت کنید این برنامه و دیگر اپلیکیشن های موجود بر روی سایت تست شده و بعد منتشر می شوند و ما این نکته را در همه پست ها تکرار نمی کنیم. پس با خیال راحت از دانلود لذت ببرید.

AIDE مجموعه ابزار و محیط برنامه نویسی را در اندرویدتان فراهم خواهد کرد, شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برنامه نویسی برای سیستم عامل اندرید را انجام دهید یا اینکه از برنامه نویسی دیگر زبان ها برای نوشتن استفاده کنید, مهمترین مزیت این ابزار قابلیت خواندن کد ها و رفع خطا هایی است که ممکن است آن را بصورت تایپی و ... اشتباه نوشته باشید بنابراین برنامه کد ها را اسکن کرده و خطا شما را نمایش خواهد داد و یا آن را رفع می کند. از برنامه خود خروجی بگیرید و یا آن را اجرا کنید دقیقا همانند محیطی در کامپیوتر که به شدت به شما انگیزه خواهد داد تا ایده های خود یا پیاده سازی کنید.

برنامه ای برای نوشتن برنامه های اندروید و سی پلاس پلاس و جاوا با امکانات متعدد که قیمت 5 دلاری در مارکت گوگل دارد.