loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
@doctor_online بازدید : 83 1393/06/05 نظرات (0)

|||پک من نام آشنا! برای اندروید به همراه دیتا و تریلر و نسخه بی نهایت مود شده |||

- PAC-MAN Friends v1.0.1

پک من این بازی در نسخه و نام جدید برای اندروید!PAC-MAN Friends نام جدیدترین بازی پک من است که بی شک تمام دوستان با پک من آشنایی دارند یکی از قدیمی ترین بازی ها که در هر کنسول و دستگاهی نسخه ای را منتشر کرده است, و البته جزء اولین بازی های دنیا نیز می باشد.اینبار استودیو بازیسازی BANDAI NAMCO Games نسخه فرندز پک من را منتشر کرده است که بسیار پرطرفدار شده است.در این بازی شما باید با حرکات مشخص و استراتژیک و با فکر خود از مسیرهای مشخص شده عبور کنید و با جمع اوری میوه ها و دیگر آیتم ها مانند سکه ها برای نجات دوستان خود از شر شیطان تلاش نمایید! اگر به دنبال یک بازی فکری و با سرعت عمل بالا باشید این بازی بهترین گزینه است سبکی ساده اما اعتیادآور و هیجان انگیز و محبوب همانند ماریو یا همان قارچ خور معروف!!!!!!

PAC-MAN Friends تعداد مراحل زیادی را در خود جا داده است (95 مرحله ) در کنار حالت های مختلف و چندنفره و آنلاین و شامل 8 شخصیت جدید و 5 حالت کنترلی و جمع آوری و خرید تجهیزات که همه و همه در کنار گرافیک خیره کننده اچ دی قرار گرفته است.

بازی اندروید پک من به همراه دیتا و تریلر و نسخه مود شده نامحدود!!!
لینک های دانلود : 
 لینک کمکی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,300
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,988
  • بازدید ماه : 10,517
  • بازدید سال : 99,020
  • بازدید کلی : 3,179,176