Fairy Farm دانلود مستقیم بازی بسیار زیبا و فوق العاده سرگرم کننده پری مزرعه برای اندروید,،، اگر اهل سری بازی های مزرعه داری هستید این بازی بسیار سرگرم کننده میتواند برای شما باشد و به صورت ناخواسته شما را مجذوب خود میکند. بازی برای اولین بار در بین سایت های فارسی در حالت مود شده قرار گرفته است تا شما از بابت خرید محصول و سایل خود مطمئن باشید و با خیال راحت بازی کنید.

بازی که بر خلاف نسخه شبکه های اجتماعی اش برای اندروید به صورت آفلاین و عدم نیاز به اینرنت ارائه شده است, در این بازی شما با بهره گیری از دانش کشاورزی و پرورش محصول اقدام به تولید چندین گونه گیاه و درخت مختلف می نمایید . همچنین شما در جریان بازی قادر خواهید بود علاوه بر آیتم های متفاوتی که در طول بازی با آنها رو به رو خواهید شد برای زیبا سازی و بهره محصول بهتر در مزرعه خود استفاده کنید و امتیازات بیشتری کسب نمایید.

خلاصه بازی: شما مزرعه ای دارید که باید انواع محصولات کشاورزی و عسل و غیره را در مزرعه خود تولید کنید و پول دریافت نمایید. بازی علاوه بر گیم پلی خوبی که دارد یه شما این امکان را می دهد تا از 20 مدل حیوان خانگی نیز در مزرعه خود نگهداری نمایید.

دانلود نسخه ی جدید بازی زیبا در استایل مزرعه داری با بیش از 5 میلیون دانلود در سراسر جهان