دانلود مستقیم بازی زیبا و هیجان انگیز Card Wars - Adventure Time 1.0.9

بازی بسیار  زیبا و اعتیادآور

دانلود بازی کارت های جنگ قسمت ماجراجویی در زمان اندروید Card Wars - Adventure Time , شاهکاری تازه به دست طراحان بازی Cartoon Network ساخته و طراحی شده که در دسته بازی های کارت قرار میگیرد به دلیل استایل خاصی که دارد که آن را متشکل از چند ژانر اکشن, آر پی جی و ماجراجویی گذاشت. بازی فوق یکی از محبوب ترین بازی هایی است که دارندگان دیوایس های آندرویدی به بازی آن می پردازند.

کارت های جنگ قسمت ماجراجویی در زمان برای گجت های اندروید

کارت های جنگ Card Wars, با کارت هایی که در اختیار دارید ارتشی بسازید و با آنها را برای پیروزی رهبری کنید! و با کاراکتر هایی از دشمنان سر سخت خود وارد درگیری شده و با پیروزی بر آنها غنائم و امکانات جنگی را برای افزایش و توان نظامی خود استفاده کنید. برای پیروزی در جنگ ها ابتدااستراتژی خاص خود را مشخص کنید میتوانید ابتدا برج های دشمنان را اشغال کرده و در نهایت به قلمرو آن ها حمله ور شوید یا به دیگر روش هایی که در ذهن دارید با آنها به مبارزه بپردازید.

"جنگی بزرگ در پیش دارید تا با ساخت از ارتشی قدرتمند و بزرگ از شوالیه ها، خوک ها و سگ ها به نبرد علیه مخالفان خود بروید. در طول بازی آیتم ها و دستاورد هایی مختلف نظیر کارت های مختلف را به کنید و با آن ها ارتش خود را به یکی از قدرت های بازی تبدیل کنید."

جدیدترین نسخه بازی جنگ کارت ها در استایل هیجان انگیز, با قیمتی معادل 3.99 دلار در گوگل پلی - به روز رسانی به نسخه جدید