بازی شبیه ساز فوق العاده پرواز بر روی ناو هواپیمابر با جت جنگده اف 18

امتیاز در گوگل پلی 4.7 از 5

به روز رسانی به آخرین نسخه F18 Carrier Landing II Pro 1.1

F18 Carrier Landing II Pro دانلود بازی حامل هواپیمای اف 18 ویژه دیوایس های اندروید, یک اثر جدید از شرکت RORTOS که تمام کار های خود را در ژانر هوایی ساخته و عرضه میکند, اینبار نیز این شرکت قدرتمند یک بازی ویژه و عالی را ساخته که شبیه سازی بی نظیر از پرواز و فرود آمدن بر روی ناو هواپیمابر است. بازی با قیمتی معادل 5.99 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد که شما هم اکنون میتوانید این بازی تست شده را به صورت رایگان دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

جزئیات بیشتر: شبیه ساز فوق العاده پرواز با اف 18 برای دستگاه های تلفن همراه. پیشرفته ترین سیستم فرود بر ناو هواپیمابر که تا کنون ایجاد شده است, فرود بر روی یک ناو هواپیمابر یکی از مهمترین کارهایی است که یک خلبان باید در دوره آموزشی خود آن را فرا گیرد و بیاموزد, شما در این بازی به آسانی یاد میگیرید که در یک عرشه 150 متری بر روی دریا چگونه یک هواپیما را به پروازد در بیاورید.

توجه داشته باشید که بازی به همینجا ختم نمیشود شما باید با جنگنده خود به ماموریت مختلفی بروید و توانایی های خود را برای پیروزی در این ماموریت های به نمایش بگذارید, این بازی با گرافیک سه بعدی زیبایی ساخته شده و تمام جزئیات لازم برای آموزش و ماموریت های مختلف با اف 18 در آن جای داده شده است.

دانلود بازی گرافیکی حامل جت جنگنده اف 18 ویژه اندروید, که قیمتی معادل 5.99 دلار در گوگل پلی دارد