مدیریت فایل قدرتمند آسترو - نسخه جدید که یکی از برترین برنامه های اندروید است

ASTRO File Manager with Clouds PRO v4.5.617

اگر به دنبال یک برنامه ساده و زیبا و البته کارآمد می گردید آسترو را امتحان کنید

مدیریت فایل یا همان فایل منیجر که یکی از مهمترین قسمت های هر گوشی یا تبلتی است! که امروز بر آن شدیم تا یکی از برترین های آن را در قالب جدید و به روز حرفه ای منتشر کنیم تا شما را در انتخابی درست برای افزایش کارایی و تغییر محیط راهنمایی کنیم! این برنامه تا به این لحظه بیش از 80 میلیون فقط برای این نسخه نصب شده است! که حتما توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است پس همین حالا شما هم این برنامه را دانلود و استفاده نمایید تا تغییری در ظاهر مدیریت فایل خود و البته امکانات آن بدهید.

یکی از مهمترین قسمت های آسترو! دارا بودن قابلیت استخراج فایل های فشرده مانند RAR و ZIP است که می توانید خیلی ساده دیتا های موجود بر روی سایت را توسط آن از حالت فشرده خارج نمایید. بخش مهم دیگر این برنامه پشتیبانی از Backup و Restore است که می توانید از اطلاعات مهم خود فایل پشتیبان تهیه کنید و در مواقع ضروری آن را بازگردانی نمایید.

اما کار اصلی این برنامه مدیریت فایل است, یعنی می توانید فایل ها و پوشه های موجود بر روی دستگاه خود را کپی کنید و تغییر نام دهید و آنها را منتقل کنید و حتی آنها را در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری کنید و به دستگاه دیگر اسناد و فایل های خود را از طریق بلوتوث یا وای فای و... انتقال دهید.پس بهتر است این نسخه را دانلود کنید و از آن لذت ببرید!

جزو چند نرم افزار اول مدیریت فایل در قالب نسخه حرفه ای برای اندروید!!! آسترو فایل منیجر.