جدیدترین نسخه بازی بیلیارد برای اندروید - آنلاین و آفلاین

بازی بیلیارد برای اندروید Pool Break Pro 3D که یکی از پرطرفدارترین بازی های موجود برای تمام سیستم عامل ها می باشد و نسخه جدید آن با بیش از 10 ها نوع بیلیارد هم اکنون در وبسایت تخصصی یک موبایل برای اندروید ارائه شده است,لازم به ذکر است بازی برروی تبلت های 10 اینچ و 7 اینچ و 7 اینچ و گوشی های اندروید بصورت صحیح و بدون بزرگ یا کوچک شدن تصویر و یا افت کیفیت کار میکند.همچنین شما می توانید بصورت آنلاین با تمام دستگاه هایی که این بازی را نصب دارند مانند محصولات اپل( آیفون, آیپد,آیپاد و..) بصورت دو یا چندنفره آماده مسابقه شوید.

توضیحات بازی: تجربه بازی بیلیارد در اندروید بصورت سه بعدی که بیش از ده مدل بازی بیلیارد را برای شما فراهم کرده است, شما می توانید بصورت تک نفره یا دونفره با هر دستگاه دیگری مانند آیفون نیز می توانید بازی را دونفره انجام دهید کافی است اینترنت دستگاه خود را روشن کنید ( به هر طریقی) تنظیمات بازی را انجام دهید و شروع به رقابت شوید.

بازی کم حجم: گول حجم اندک آن را نخورید زیرا از فضای واقعی و سرعت بسیار بالایی برخوردار است که میتوانند تا مدت ها شما را با خود سرگرم کند. از قابلیت های این بازی میتوان به نشانگر این بازی که شما را در هدایت به سمت زاویه ی مناسب کمک می کند تا هدف گیری عالی را داسته باشید اشاره کرد.

از جمله بیلیاردهای موجود در این بازی نسخه:
* US 8-Ball Pool
* UK 8-Ball Pool
* 9-Ball Pool
* 10-Ball Pool
* 3-Ball Pool
* 6-Ball Pool
* One Pocket Pool
* Straight or 14.1 Continuous Pool
* Carom (or 3-cushion) Billiards
* Pool Drills
* Place-n-Shoot Pool
* Regular Snooker
* Snooker 6-Reds
* Snooker 10-Reds
* Carrom (three board styles)
* Crokinole board game

به روز رسانی به آخرین نسخه, قیمت در گوگل پلی 1.99 و امتیاز 4.5 از 5 بصورت آنلاین چند نفره و تک نفره - پیشنهاد ویژه