Eternity Warriors 3 v2.2.0
بی تردید این بازی شما را مجذوب خود میکند

بازی اندروید از کمپانی GLU با نام نبرد بی پایان یا همان جنگجویان بی نهایت

یک بازی آنلاین مهیج و جذاب

دانلود بازی اندروید جنگجویان بی نهایت سه Eternity Warriors 3 v2.2.0 اگر با بازی افسانه مبارزان یا dynasty warriors آشنا باشید. حتما گیم پلی خاص و مجذوب کننده آن بازی زیبا آشنا هستید. بازی که برای شما در این پست قرار داده نسخه ی اندرویدی بازی افسانه ی مبارزان است که ما در نسخه مود شده برای شما تدارک دیده ایم

بازی جنگجویان Eternity Warriors جدید ترین نسخه بازی محبوب شرکت بازی سازی Glu در استایل PRG, استراتژیکی و شمشیری است. اما داستان بازی روایتی خاص را برای شما تعریف کرده میکند. شیطانی تازه ظهور کرده و به منطقه ی شما حمله کرده است و تمام مردم منطقه منتظره معجزه شما در نقش قهرمان شهر هستند تا این شیطان بزرگ را نابود کرده و آسایش و آرامش را به شهر برگردانید. بازی به همین جا ختم نمیشود شما در جریان بازی با چالش های فراوان رو به رو میشوید و باید با دیو های زیاد دیگری در طول بازی مبارزه کنید و آنها را نابود کنید.

در بازی به شما امکانات زیادی داده میشود به عنوان مثال شما میتوانید قهرمان خود را از بین سه کاراکتر پیش رویتان انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گرافیک بسیار بالا و گیم پلی حماسی آن اشاره کرد که مانند سایر بازی های Glu از گرافیک نسبتا بالایی برخوردار است.

یکی از بهترین بازی های دنیا در سبک آر پی جی RPG با گرافیک خیره کننده و بیش از 5 میلیون دانلود و طرفدار در گوگل پلی