ES File Explorer File Manager 3.1.9.1

یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل در اندروید

برنامه ای قدرتمند در زمینه مدیریت فایل در گوشی ها و تبلت ها اندروید ES File Explorer File Managerکه بدون شک به یکی از برترین نرم افزارهای اندروید تبدیل شده است.
خوب شاید با خود بگویید از کجا مطمئن شویم که این برنامه قدرتمندترین برنامه مدیریت فایل در اندروید است ؟؟ در پاسخ باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم این برنامه دارای امتیاز 4.6  در سایت یک موبایل بوده و با بیش از 300 میلیون نصب تبدیل به یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید شده است.

دانلود آخرین نسخه از ES File Explorer File Manager

یکی از دلایل محبوبیت ES File Explorer File Manager را میتوانیم به سرعت بالا و رایگان بودن و وجود کمترین باگ ها در عملکرد و همچنین به روز بودن نرم افزار بدانیم.
البته مدیریت فایل های دیگری نیز برای سیستم عامل اندروید موجود هستند که آنها نیز بسیار قدرتمند هستند مانند : Solid Explorer FULL و AndExplorerPro و X-plore File Manager و File Explorer که حق انتخاب با شما است که کدام مدیریت فایل را می پسندید.

همین حالا فایل منیجر اندرویدتان را تغییر دهید

اما شاید دلایل اصلی استفاده از یک مدیریت فایل یا همان فایل منیجر فقط و فقط ظاهر و کار با نرم افزار باشد, در کل کار تمام مدیریت فایل ها همانند هم هست و تفاوت های اندکی در نسخه های متعدد مدیریت فایل وجود دارد که بدون شک همانطور که خدمت شما کاربران سایت یک موبایلعرض کردیم فقط ظاهر و رابط های کاربردی در انتخاب مهم است, خوب شما هم سعی کنید برنامه های متعدد را تست کنید شاید بعد از یک هفته برنامه ای جدید را که جایگزین کرده اید بهتر و روان تر بدانید, پس برای جایگزین کردن نرم افزار های جدید اندکی صبر کنید و با آنها کار کنید زیرا عادت به برنامه و محیط نرم افزار قبلی اجازه استفاده برنامه جدید را برای جایگزین کردن به شما نمی دهد.

یکی از قدرتمندترین مدیریت فایل ها در اندروید