دانلود یکی دیگر از بازی های گرافیکی اندروید تحت عنوان Assassins Creed Pirates که آخرین نسخه آن را همراه با فایل دیتا و نسخه پول و منابع بی نهایت به همراه تصاویری از محیط بازی و تریلر آنلاین می توانید از سایت ما دانلود نمایید و برروی اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

حضور در مبارزه NAVAL:
آغاز نبردی سخت در دریای کارائیب با نیروی دریایی, وجود طیف گسترده ای از اسلحه ها برای نابود دشمنان و تبدیل شدن شما به یک دزد دریایی افسانه ای پس از تمام این اسلحه ها استفاده کنید تا به آرزوهای خود دست پیدا کنید.

شما و کشتی ها BUILD UP CREW:
به عنوان یک دزد دریایی کار کشته باید تمام کشتی ها و قایق ها و طلاها را جمع آوری کنید, با توسل به زور و قلدری و منابع خود را افزایش دهید برای تبدیل به بزرگترین دزد دریایی تاریخ.

جنگ او:
تمام کشتی های خود را که به غارت برده اید ارتقا دهید و آنها را قدرتمندتر کنید, بهترین هدمه و ملوانان را برای کشتی خود استخدام کنید و بیش از 50 تکنیک دزد دریایی را برای تبدیل شدن به بهترین کاپیتان و قدرت تام دریایی را فرا بگیرید
تغییر شرایط آب و هوایی که بصورت مستقیم برروی بازی شما تاثیر می گذارد, مراقب باشید که در طوفان و مه شدید دشمنان خود را مخفی میکنند. همچنین گرمای ملایم و یک غروب زیا و کشیدن بادبان ها در طول شب و سواحلی با مناظر خیرده کننده که از زیبایی هایی است که در بازی Assassins Creed Piratesخواهید دید.

آخرین نسخه + پول بینهایت + دیتا + تریلر و قیمت 4.99 با لینک مستقیم