یکی از بهترین نرم افزارهای بهینه سازی و کاهش مصرف باتری

امتیاز در گوگل پلی 4.5 از 5

باتری دکتر یا همان Battery Doctor یکی از قدرتمندترین برنامه های مدیریت و کنترل باتری است که می تواند عمر باتری شما را تا 50% افزایش دهد. این برنامه تا به حال بر روی بیش از 150 میلیون دستگاه اندروید و آیفون نصب شده است و امتیاز خوبی را توسط کاربران برای خود ثبت کرده است.

اگر شما هم از بزرگترین مشکل اندروید ( تخلیه سریع باتری ) رنج می برید بهتر است این اپلیکیشن را که توسط شرکت Cheetah Mobile ارائه شده است را نصب نمایید. قابلیت های گسترده ای در برنامه وجود دارد تا بهینه ترین حالت مصرف را برای شما فراهم سازد.

کارایی برنامه نیز بسیار منطقی و دقیق است بستن برنامه های در حال اجرا و بستن برنامه ها در زمانی که صفحه نمایش خاموش می شود و کنترل و بستن بلوتوث و Wi-Fi یا Mobile Data زمانی که روشن هستند و استفاده ای از آنها نمی شود و نمایش اطلاعات ضروری جهت مدیریت و کنترل باتری کار مهم این برنامه است.

همچنین این برنامه مدت زمان آماده به کار را برای شما تخمین می زند و یا مدت زمانی که گوشی شما به شارژ است و دارای ویجت برای دسترسی سریع نیز می باشد و توسط آن می توانید نور صفحه نمایش خود را کم و زیاد کنید و یا دما باتری خود را مشاهده کنید و اگر دما بیش از حد شود آلارم خواهد زد تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود.

یکی از برترین برنامه های بهینه سازی باتری