جدید ترین نسخه نرم افزار Notific v2.2.0 

قیمتی معادل 0.99 دلار در گوگل پلی + تریلر

Notific دانلود نرم افزار قدرتمند نوتیفیک ابزار ویژه در نمایش نوتیفیکیشن های اندروید, در این مطلب قرار است یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های نمایش نوتیفیکیشن های اندروید که توسط شرکت Anand Bibek ساخته برای شما معرفی کنیم اپلیکیشنی که با قیمیتی معادل 0.99 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد.

جزئیات بیشتر: نرم افزار عالی برای نمایش اطلاعیه های شما با وجود خاموش بودن صفحه دیوایس اندرویدی تان!!! اپلیکیشن فوق به طور خودکار صفحه نمایش شما را روشن می کند و اطلاعیه هایتان را به صورت یک تب ساده برای شما به نمایش در میاورد, اگر گوشی در جیب تان است نگران نباشید چرا که این برنامه هوشمند نوتیفیکیشن های شما را در داخل جیبتان نمایش نمی دهد و به محظ بیرون آوردن گوشی بعد از 10 ثانیه صفحه نمایش شما باز می شود.

شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود گزینه های پاسخ فوری را برای اطلاعیه ها تنظیم کنید و در صورت نیاز به اطلاعیه های خود به صورت فوری جواب دهید, مصرف باطری این نرم افزار کاملا بهینه شده است ومقدار ناچیزی از باطری دیوایس های شما را استفاده خواهد کرد چرا که فقط از یک حسگر مجاورتی برای 10 ثانیه استفاده می کند.

اگر با حسگر مجاورتی این نرم افزار کاملا بهینه شده است، اگر در دستگاه های Galaxy یا Xperia مشکل دارد از قسمت تنظیمات برنامه سنسور را تنظیم کنید یا اینکه حالت Pocket Mode آن را خاموش کنید.

نوتفیکیشن ها یا اطلاعیه های گوشی خود را در قالبی بهینه و کاربردی مشاهده کنید با نرم افزار نوتیفیک