loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 186 1393/05/18 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید عماد به نام کلافه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ، شاد و بسیار زیبای عماد به نام کلافه

دانلود آهنگ با ۲ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸+متن آهنگ

Download New Music Of Emad – Kalafe

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

عماد - کلافه

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

عماد - کلافه

__________________

متن آهنگ عماد به نام کلافه

______

من برای با تو بودن از همه دنیا بریدم
تو به خواسته هات رسیدی من به هیچی نرسیدم
همه ی سهم من از تو این روزای جای خالیت
جز خیال با تو بودن هیچ خیالی تو سرم نیست
توی لحظه کم نمیشی از تو لحظه های سردم
اون که رفته تویی اما تو بخوای من بر میگردم
تو بخوای من برمیگردم..

*****

حس و حال ِ بدی دارم قد یک دنیا کلافم
منی که واست میمردم توی زندگیت اضافم
توی زندیگت اضافم..

*****

تو چشات روبه کی بازه که چشام اینجوری بستست
دستاتو به کی سپردی که دارم میدمت از دست

هرکجا رفتمو بودم تورو با خودم میدیدم
اوله قصه کجا بود که حالا تهش رسیدم
توی لحظه کم نمیشی از تو لحظه های سردم
اون که رفته تویی اما تو بخوای من بر میگردم
تو بخوای من برمیگردم..

حس و حال ِ بدی دارم قد یک دنیا کلافم
منی که واست میمردم توی زندگیت اضافم
توی زندیگت اضافم..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 1,434
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,822
  • بازدید ماه : 17,914
  • بازدید سال : 106,417
  • بازدید کلی : 3,186,573