دانلود به آخرین نسخه Tegra Overclock v1.7.1 با آپدیت های فراوان

نرم افزار ی عالی برای اورکلاک کردن و کنترل پردازنده تگرا

Tegra Overclock نرم افزاری عالی برای اورکلاک کردن پردازنده گرافیکی تگرا ویژه اندروید, نرم افزار فوق یکی از ساخته های شرکت نرم افزار Tweakers and Optimizers برای اندروید میباشد که با قیمتی معادل 5.0 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد.

توجه: تنها در صورتی از این نرم افزار استفاده کنید که قبلا تجربه کار را با آن را داشته اید چرا که ممکن به سخت افزار گوشی خود صدمه های غیر قابل جبرانی بزنید.

نرم افزار گرافیکی اورکلاک تگرا Tegra Overclock: این برنامه تنها برای کنترل تمامی مدل های Tegra شما میباشد, به آسانی همه چیز را در دست بگیرید، شما میتوانید به صورت تضمین شده و فوری آسان کنترل همه چیز را به دست بگیرید!!
 این شامل ویژگی های ایمنی از استاد بوت برای فعال / غیر فعال کردن تنظیمات بوت نیز باشید. طراحی و اجرا در تین نرم افزار بسیار متفاوت از ابزارهای اورکلاک بازار است آن هم با ارائه آسان برای استفاده و رابط کاربری عالی میباشد. این می تواند برای کسانی که از مشکلات گرما و یا مسائل مربوط به تخلیه باتری نا امید هستند بسیار موثر باشد. برای علاقه مندان به بازی آن را بسته به قفل FPS که برای کمک به دریافت میزان فریم سازگار در حالی که صرفه جویی در باتری در هنگام بازی بالا میبرد از رندر بهتر گرافیکی بهره ببرید!

برنامه برای اجرا بهتر و رندر شدن گرافیک در اندروید و بهینه سازی گرافیک می باشد و مشکلات دیفالتی که در اندروید وجود دارد را با بهینه سازی برطرف خواهد کرد.

نکته: بر روی تمامی ورژن های تگرا از v1.2 گرفته تا ورژن 3 تگرا نرم افزار به راحتی و آسانی بدون مشکل کار میکند, در ورژن های بالاتر پردازند های گرافیکی تگرا ممکن است با مشکل باگ های نرم افزار مواجه شده پس در مدل ها بالاتر تمام دقت خود را بکنید. در گوشی های روت شده نرم افزار اجرا به دسترسی میخواهد و پس از نصب باید دوباره گوشی خود را خاموش وروشن کنید.

برنامه ای برای کنترل پردازنده Tegra 3 & 4 شما میباشد, دانلود به آخرین نسخه