مدیریت اندروید با System Tuner Pro v3.1.2

نرم افزار مدیریت گسترده در اندروید System Tuner Pro که نسخه حرفه ای را باید در فروشگاه گوگل 6.92 دلار بخرید! حال این نسخه بصورت کاملا آنلاک شده و تست شده بصورت رایگان از یک موبایل که توانسته است امتیاز 4.6 را از آن خود کند و این به دلیل رضایت کاربران در استفاده از آن است.

پیشنهاد ویژه برای دانلود System Tuner Pro

توسط این برنامه شما می توانید برنامه هایی را که بصورت متوالی در حال اجرا هستند را متوقف کنید. یا برنامه ها و بازی ها نصب شده داخل اندروید خود را بصورت تکی یا دسته ای حذف کنید حتی می توانید برنامه های سیستمی اندروید را نیز متوقف کنید و یا از برنامه ها نصب شده خود بکاپ و خروجی apkتهیه کنید! نرم افزار های خود را در حالت فریز قرار دهید, تمام جزئیات حافظه داخلی و خارجی خود را مشاهده کنید و مدیریت کاملی را بر روی CPU خود داشته باشید یا اینکه کش و فایل های بیهود را حذف کنید و یا برنامه ها را از لیست بوت خود حذف کنید و از عملکرد گوشی و تبلت خود آگاه شوید و ده ها امکانات و ویژگی های دیگر که می توانید از آنها لذت ببرید.

امکانات متعدد در صورت روت بودن اندروید

برخی از امکاناتی که در صورت روت بودن گوشی یا تبلت شما علاوه بر امکانات اصلی در اختیار شما قرار میگیرد: کنترل استفاده از CPU و اعمال تنظیمات انجام شده با شروع مجدد دستگاه فریز کردن نرم افزارها و حذف نرم افزارها از لیست بوت و حذف Cache و Dalvik Cache و....

آخرین نسخه که با کسب امتیاز 4.6 از 5 و قیمت 6.92 دلار توانسته است در دسته برترین های اندروید قرار گیرد!(نسخه آنلاک شده)