جدید ترین نسخه ی ارائه شده با آپدیت های فراوان TurboScan: document scanner v1.2.0

دانلود TurboScan: document scanner که نرم افزاری ایجاد شده توسط Piksoft Inc است که سریع ترین اسکنر فایل ها و اسناد در اندروید می باشد و در 2 ثانیه بعد از اسکن فایل خروجی را به شما تحویل خواهد داد, آن هم با دو فرمت پی دی اف و JPG که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و یا آنها را آرشیو نمایید یا در فضای اینترنت آپلود کنید و یا اینکه به ایمیل خود ارسال کنید. ( ابزار های انتقال به اینترنت در برنامه وجود دارد).

اسکن سریع اندروید با توربو اسکن

شما توسط نرم افزار TurboScan می توانید از تمام فایل ها و اسناد خود در سریع ترین زمان ممکن اسکن گرفته و گوشی یا تبلت خود به عنوان یک اسکنر استفاده کنید این برنامه قدرت خاصی در اجسام دارای لبه های تیز و نا متقارن دارد و از دیدگاه ما هیچ برنامه دیگری چنین دقتی ندارد و مهمترین دلیل محبوبیت این برنامه همین موضوع و اسکن سریع اش است.

نرم افزار برتر در زمینه بیزینس برای دوسال متوالی در آیتونز ( فروشگاه اپل)

با استفاده از الگوریتم های پیشرفته به سرعت و بصورت خودکار لبه های سند را تشخیص داد و سایه ها را از بین برد و می توانم کنتراست را تکمیل کنم،
دارای یک رابط کاربری قدرتمند در عین حال آسان برای استفاده. دریافت فوری روشنایی ، چرخش و رنگ کنترل همه بر روی یک صفحه نمایش!
حالت اسکن اختصاصی ما برای اسکن واضح تر (به خصوص در شرایط نور کم مفید است. ) SureScan نیاز به در نظر گرفتن سه عکس از همان سند با دوربین تلفن.

اسکن سریع و بی نقص در توربو اسکن - نسخه کامل پولی بصورت رایگان ( قیمت: $0.99)