loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 67 1393/05/15 نظرات (0)

اس ام اس و پیامکهای عاشقانه زیبا ۱۵ مرداد ماه ۹۳

گلچین دل نوشته های رمانتیک و جملات و متون عشقولانه

سیب سرخی بوده ام خواهان فراوان داشتم / مانده ام حالا فقط با جای دندان هایشان!

 

Doostiha اس ام اس و پیامکهای عاشقانه زیبا 15 مرداد ماه 93

تو مرا میشکنی؛ مثل یک حرف که صدا میشود
در یک دم و با یک بغض
آنچنان محو که نمیتوان پنداشت، نمیشود دانست
و در سکوت که فقط باید به خود لرزید
تو مرا میشکنی؛
گرم مثل اشک و برای همیشه همچون مرگ
افسوس که مرا زمان چنان در تو آمیخت که اگر هم بروم گویی در تو ایستاده ام
و چه سود وقتی تمام من بوی تو را میدهد
ای کاش ما
و بازهم سه نقطه های بىپایان من

Doostiha اس ام اس و پیامکهای عاشقانه زیبا 15 مرداد ماه 93

شاعر می گه عشق ممنوع ° عشق می گه من بی سوادم

Doostiha اس ام اس و پیامکهای عاشقانه زیبا 15 مرداد ماه 93

یکی از دیالوگ های ماندگار فیلم پروانه:
امیر: من نمیتونم خوشبختت کنم
پروانه: من خوشبختی رو نمیخوام
من امیرو میخوام

Doostiha اس ام اس و پیامکهای عاشقانه زیبا 15 مرداد ماه 93

معنی عشق رو زیاد شنیدیم ولی من فکر میکنم عشق یعنی وقت یعنی زمان
یعنی:
وقت بذاری پیشش باشی
وقت بذاری به حرفاش گوش کنی
وقت بذاری بهش فکر کنی
وقت بذاری با هم برید بیرون
وقت بذاری براش کتاب درسیش رو بگیری
وقت بذاری یه جای دنج دستاشو بگیری و فشار بدی
وقت بذاری بشینی باهاش درباره آینده حرف بزنید
وقت بذاری وقت بذاری وقت بذاری

Doostiha اس ام اس و پیامکهای عاشقانه زیبا 15 مرداد ماه 93

بد ترین خبر
بی خبریست
از آن کس که دوستش داری

Doostiha اس ام اس و پیامکهای عاشقانه زیبا 15 مرداد ماه 93

دلـم را دیگــر هیـچ نمـی لرزانــد
در مـن دلهــره

در من تـــرس

در مـن احســاس مــرده است

Doostiha اس ام اس و پیامکهای عاشقانه زیبا 15 مرداد ماه 93

وقتی همه کس کسی شدی اون کس بعد تو خیلی بی کسه،

یا همه کس کسی نشو یا اگه کس کسی شدی کس بی کسی هاش باش

Doostiha اس ام اس و پیامکهای عاشقانه زیبا 15 مرداد ماه 93

دلتنگی های من به تو رفته اند
آرام می آیند در سینه می نشینند
دیگر نمیروند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 1,082
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,470
  • بازدید ماه : 17,562
  • بازدید سال : 106,065
  • بازدید کلی : 3,186,221