برترین نرم افزار دانلود فایل های تورنت - آخرین نسخه ی ارئه شده

پشتیبانی از زبان شیرین فارسی

µTorrent® Pro - Torrent App نرم افزار دانلود فایل های تورنت در اندروید, شرکت معروف بیت تورنت BitTorrent, Inc به تازگی یکی از برترین نرم افزار های دانلود فایل های تورنت خود را با قیمتی معادل 2.99 دلار در گوگل پلی جهت فورش قرار داده است که تا به امروز بیش از 50 هزار دانلود را به خود اختصاص و امتیاز 4.6 از 5 را از سوی هواداران دریافت کرده است.

جزئیات بیشتر: یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موجود برای دانلود فایل های تورنت که هیچ محدودیتی سرعتی در آپلود و دانلود فایل های تورنت ندارند, نرم افزار فوق علاوه بر دارا بودن یک محیط ساده و زیبا از نظر مصرف انرژی نیز کاملا بهینه سازی شده است تا در هنگام دانلود فایل های با حجم بالا نیز با مشکل مصرف زیاد باتری مواجه نشوید.

آشانیی بیشتر با شبکه تورنت: بیت‌تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال پرونده‌ها و توزیع حجم بزرگی از اطلاعات بدون کاهش در مصرف منابع پر هزینه سرور و پهنای باند طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط همتا به همتا می‌باشد که کاربران مستقیماً به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند.گر چه فعالیت‌های تمامی کاربران یک فایل توسط سرور مرکزی به نام Tracker هماهنگ می‌شود، اما این سرور از محتویات فایل‌هایی که منتقل می‌شود بی اطلاع است. در نتیجه تعداد زیادی از کاربران با پهنای باند محدود Tracker مربوطه قابل پشتیبانی هستند. فلسفه کلیدی بیت‌تورنت این است که کاربران باید هم‌زمان با دانلود کردن اطلاعات (inbound)، آپلود (outbound) نمایند. در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی بکار گرفته می‌شود.

برترین نرم افزار های دانلود فایل های تورنت, که با قیمتی معادل 2.99 دلار و کسب امتیاز 4.6 از 5 سوی طرفداران در گوگل پلی به فروش میرسد