در هر زمان و مکانی به مشاهده نقشه های خود بپردازید تنها با نرم افزار Google Maps Engine v74

Google Maps Engine دانلود نرم افزار موتور نقشه های گوگل ویژه دیوایس های اندرویدی, با استفاده از نرم افزار ساخته شده شرکت Google Inc. شما قادر به مشاهده نقشه ها در هر زمان و مکانی هستید, نرم افزار عالی که تا به امروز بیش از 5 میلیون دانلود را به خود اختصاص داده است.

جزئیات بیشتر: با نرم افزار فوق به مشاهده آسان بین نقشه های موجود بپردازید و به آسانی و با یک رابط کاربری فوق العاده نقشه های محل های مورد نظر خود را مشاهده کنید, همچنین شما قادر خواهید بود تا نقاط محل ها و سازمان های خود را بر روی نقشه علامت گذاری و اضافه کنید

شما با استفاده از سرویس نرم افزار Google Maps Engine قادر خواهید بود تا مکان های مورد نظر خود را و همچنین مختصات خود را برای گرو ها و دوستان خود در شبکه های اچتماعی به اشتراک بگذارید.

توجه داشته باشید که این نرم افزار یک برنامه جستجو و ناوبری مکانی نیست, تنها ابزاری برای ترسیم مکان های خود و علامت گذاری بر روی نقشه میباشد, شما برای جستجو مکان های مورد نظر خود باید از نرم افزار Google Maps استفاده کنید.

نرم افزار موتور نقشه های گوگل ویژه اندروید, نرم افزاری عالی برای مشاهده نقشه های خود در هر مکانی با بیش از 5 میلیون دانلود در گوگل