به روز رسانی به جدیدترین نسخه Essential Anatomy 3 v1.1.2

نرم افزار شماره 1 پزشکی در تلفن همراه در بیش از 95 کشور در سرتاسر جهان 
فناوری پشگام سه بعدی - بدون رقیب در دقت پزشکی و طراحی گرافیکی سه بعدی واقعی
برنده بهترین نرم افزار برای امکانات و یادگیری سریع و آسان

یکی از برترین نرم افزار های اندروید آناتومی کامل و ضروری Essential Anatomy 3 در قالب نسخه سوم است که قیمتی 24 دلاری دارد و به عنوان اپلیکیشن اول پزشکی یکتاز است و برای تمام پزشکان و پرستاران و دانشجویان پزشکی و افرادی که علاقه به آناتومی دارند و.... یک برنامه جامع و کاربردی است و می توانید از عملکرد و جذابیت و سادگی در آموزش آن لذت ببرید و تمام اجزا بدن انسان که در پایین تر به آنها اشاره شده است را بصورت سه بعدی مشاهده نمایید.

این برنامه 10 آناتومی ضروری از اجزا بدن را به صورت سه بعدی واقعی در دیوایس ما به نمایش در می آورد: ساختار اسکلت, عضلات, بافت های همبند, رگ ها, عروق, سیستم مغز و اعصاب, دستگاه تنفسی و سیستم گوارشی و اداری و غدد لنفاوی و قلب و مغز انسان.

فن آوری سه بعدی جدید و منحصر به فرد:
Essential Anatomy گرافیک خیره کننده و 3D دارد و این امر شما را در درک واقعی تر از اجزا بدن راهنمایی می کند و می توانید هر عضو را بصورت مجزا و کاملا سه بعدی مشاهده کنید آن هم از هر زاویه ای که دوست دارد با ساختار آناتومیک واقعی این اپلیکیشن لذت ببرید.

عملکرد موقعیت نما:
قابلیت های هوشمندانه در برنامه که به شما کمک می کند تا نوار های لایه ای از ماهیچه را از طریق ابزار اسکالپل بردارید و می توانیت قابلیت انتخاب ساختار فردی را در برنامه خاموش و روشن نمایید و از دسترسی ها و قسمت های مختلف را برای کاربرد آسان تر تنظیم نمایید.

نسخه کامل و 24 دلاری برنامه آناتومی اندروید به همراه دیتا و تریلر و آموزش نصب در قالب جدیدترین نسخه