File Expert HD with Clouds Pro دانلود نرم افزار مدیریت فایل های در دیوایس های اندرویدی, که نسخه ی جدید آن تحت نام اچ دی کامل بهینه شده برای تبلت های اندرویدی از سوی شرکت سازنده GeekSoft عرضه و جهت دانلود قرار گرفته است. نرم افزار فوق با بیش از 1 میلیون دانلود طرفداران بیشمار در گوگل پلی برای مدیریت فایل ها در فضایی ابری دارد.

جزئیات بیشتر: برنامه ای قدرتمند با ویژگی هایی کم نظیر برای مدیریت فایل های شما بر روی دیوایس اندرویدی تان میباشد, شاید یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار که آن را تبدیل به یکی از قدرتمند ترین برنامه های اندرویدی کرده است قابلیت این میباشد که تنها فایل منیجری است که به کارت SD خارجی روی Kitkat و برخی دستگاه های روت نشده دسترسی دارد.

اپلیکیشن فوق امکانات فوق العاده ای برای دسترسی سریع به تمام بخش ها و همچنین مدیریتی قدرتمند در اختیار شما قرار میدهد تا سازمندهی ویژه باب میل خود و پشتیبانی از تمام عملیات های اولیه از جمله کپی، برش، چسباندن، حذف، ایجاد، مرتب سازی، تغییر نام، ارسال، اطلاعات، علاقه مندی ها، مخفی کردن، ایجاد میانبر. عملیات دسته ای و ... داشته باشید.

نرم فزاری کاملا بهینه شده برای تبلت ها و گوشی ها ویژه مدیریت فایل ها که بیش از 1 میلیون دانلود را تنها در گوگل پلی به خود اختصاص داده است