به روز رسانی و تست بر روی چند دستگاه

بازی مهیج و خارق العاده برای اندروید

Breach & Clear دانلود بی نظیر و با گرافیک عالی عملیات بی نقص پاکسازی ویژه دیوایس های اندرویدی, شرکت محبوب و معروف Gun Media که همه ی شما شاهد بازی های بی همتای آن در آیفون هستید جدید ترین کار خود را برای اندروید نیز منتشر کرده است, در قالب نسخه ای جدید از یک بازی تیمی, تاکتیکی و استراتژیکی که تا به امروز بی نقص ترین و بهترین بازی در این رده از بازی ها بحساب می آید!!

داستان بازی: تیم تاکتیکی خود را برای انجام عملیات های بی نقص داشته باشید و در ماموریت هایی ویژه و از پیش طراحی شده استراتژی خاص خود را برای کسب پیروزی بچینید!! شما در این بازی میتوانید تیم تخصصی خود را از بین رنجر های ایالات متحده امریکا, نیروی ویژه دریایی آمریکا, KSK آلمان, JTF2 کانادا, روسیه Spetsnaz و خیلی بیشتر انتخاب کرده برای پیروزی در ماموریت ها آنها را آموزش دهید, و با بکار گیری تاکتیک های جدید نظامی که در مجموعه های آموزشی فراگرفته اید یک رهبر قدرتمند برای تیم خود برای رسیدن به موفقیت در عملیات ها شوید.

شما در این بازی قادر خواهید بود تجهیزات نظامی تیم تحت هدایت خود را سفارشی سازی کنید به عنوان مثال شما میتوانید رزه ها یا جلیقه های ضد گلوله خاص خود را داشته باشید و همچنین قادر خواهید بود نیروهای خود را با هر نوع تجهیزات نظامی که دوست دارید از سلاح گرفته تا موارد خاص دیگر بسته و راهی عملیات ها کنید.

شما برای پیروزی و کسب موفقیت بازی تیم خود را سازمان دهی کرده و با یک دید بازی راهی ماموریت ها شوید و با در نظر گرفتن تمام جنبه های یک عملیات که به صورت کاملا عالی شبیه سازی شده و با نقشه های ویژه به تروریست ها حمله کنید و آن ها را نابود کنید.

گرافیک بی نظیر, بیش از یک میلیون نصب تنها در گوگل پلی, قیمتی معادل 3.99 دلار برای فروش در استور های اندروید