جی پی اس اندروید - سایجک در قالب جدیدترین نسخه

به همراه Hud و ویدئو hud چیست؟

به همراه آموزش نصب

دانلود جدیدترین نسخه جی پی اس اندروید سایجیک یا همان Sygic که نسخه کامل و جدید آن را می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دانلود نمایید و از این جی پی اس برروی اندروید خود استفاده کنید و لذت ببرید, این نسخه به همراه آموزش نصب و راه اندازی و معرفی تکنولوژی Hud و استفاده از آن که در این نسخه نیز وجود دارد به همراه ویدئو آنلاین قرار گرفته است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

اگر همیشه به یک موبایل همراه بوده باشید می دانید که ما هر چند ماه یکبار نسخه ای جدید از جی پی اس ها را معرفی و برای دانلود قرار می دهیم ( درست از ابتدا ارائه سیستم عامل اندروید تا به حال در این 6 سال فعالیت سایت یک موبایل) و حال جدیدترین نسخه را برای دانلود قرار داده ایم که اگر از نسخه قبلی استفاده می کنید حتما آن را بصورت کامل حذف نمایید و این نسخه را جایگزین نمایید. دقت کنید اگر بصورت کامل حذف نشود نسخه جدید قابل استفاده نخواهد بود.

همچنین دقت کنید تحت هیچ عنوان این نسخه را به روز رسانی نکنید که از کار خواهد افتاد, این نسخه به دو گویش سارا و آرش آماده شده است و علاوه بر زبان فارسی نوشتاری از گویش فارسی نیز برخوردار است پس با یک موبایل همراه باشید تا جدیدترین های اندروید را همواره بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید.

جی پی اس hud

HUD sygic تکنولوژی جدید در این نسخه

به عکس بالا خوب دقت کنید بدین گونه است که گوشی را زیرشیشه جلو نزدیک به راننده قرار می دهید و نور صفحه نمایش بر روی شیشه اتومبیل منعکس خواهد شد و به شما فرمان های لازم را می دهد تا بر روی صفحه نمایش خود دائم نگاه نکنید که خطرناک است باز اگر از این تکنولوژی و توضیحی که در مورد آن دادیم را درک نکردین با ویدئو آنلاین را مشاهده نمایید.

باز هم سایت یک موبایل جدیدترین نسخه تست شده را برای دانلود قرار داده است! جی پی اس سایجک با سخنگو فارسی!