Photobucket Mobile دانلود نرم افزار ویرایش, آپلود و به اشتراگ گذاری تصاویر در دیوایس اندروید شما, اپلیکیشن فوق یکی از قدرتمند ترین ابزار های ویرایش تصاویر شما است که امکانات گسترده ای از جمله آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر شما در هر نقطه ای از جهان در اختیار شما میگذارد, این نرم افزار در استودیو برنامه سازی Photobucket Corporation ساخته شده و تا به آلان بیش از 50 میلیون دانلود تنها در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.

جزئیات بیشتر: با استفاده از این نرم افزار عکس های خود را به راحتی ویرایش کنید, حتی امکان ساخت انیمیشن توسط عکس ها نیز وجود دارد, شما با استفاده از قابلیت های این نرم افزار توان به تحرک در آوردن تصاویر خود را دارید میتواند به راحتی عکس های خود را متحرک کرده و با پسوند GIF آنها را ذخیره کنید.

شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید یک نسخه پشتیبانی از تمامی عکس های خود تهیه کنید, همچنین با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید به راحتی عکس های خود را در 8 گیگ فضایی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند آپلود کرده و آنها را با دوستان خود در سرار دنیا و یا در شبکه های اچتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار ویرایش, آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر ویژه اندورید که بیش از 50 میلیون دانلود تنها در گوگل پلی به خود اختصاص داده است