لانچر سه بعدی نکست
به روز رسانی به آخرین نسخه

یکی از برترین لانچرهای سه بعدی اندروید Next Launcher 3D Shell می باشد که قیمت آن در فروشگاه گوگل 16.99 دلار است, سایت یک موبایل مانند همیشه آخرین نسخه تست شده آن را بصورت رایگان برای دانلود قرار داده است, این لانچر بسیار حرفه ای بوده و از تبلت ها و اسمارت فون های دارای سیستم عامل اندروید به خوبی و بدون کوچکترین مشکلی پشتیبانی میکند! اگر میخواهید یک لانچر سه بعدی و زیبا با طراحی حرفه ای را تجربه کنید نکست لانچر را دانلود و از آن لذت ببرید.

لانچری 3 بعدی با ویژگی های بسیار جذاب و کارآمد که برای زیبا سازی محیط اندرویدتان به شما کمک میکند, با پوسته کریستالی و گرافیک سه بعدی و اچ دی که افکت های حساس به لمس آن شما را مجذوب خود خواهد کرد و با بیشتر تم های موجود سازگاری دارد و دارای 8 حالت مختلف برای دسترسی به برنامه ها نصب شده و تنظیمات در اندروید می باشد, به چرخش دستگاه اندرویدی شما به خوبی خود را وقف میدهد و برای هر دو حالت افقی و عمودی طراحی شده است, سرعت بالا در باگذاری و دسترسی سریع با افکت های صوتی و تصویری فوق العاده که می توانید از آنها لذت ببرید و از سادگی و بی روح بودن محیط اندروید خود خلاص شوید.

به روز رسانی به آخرین نسخه لانچر سه بعدی Next Launcher که در گوگل 16.99 دلار به فروش می رسد, دانلود بصورت رایگان - پیشنهاد ویژه