Runtastic Pedometer PRO دانلود نرم افزار ورزشی گام شمار ویژه دیوایس های اندرویدی, شرکت Runtastic که یکی از برزگ ترین کمپانی های برنامه سازی در رشته های ورزشی از جمله تناسب اندام و فیتنس است, به تازگی نرم افزار محبوب خود را تحت نام گام شمار برای دیوایس های اندرویدی عرضه کرده است, که با قیمتی معادل 1.66 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد.

جزئیات بیشتر: مسافت هایی را که در طول روز طی کرده ایرا با تعداد گام های خود بشمارید. شما با استفاده از این اپلیکیشن قادر به شمارش قدم های خود در طول مسیر خواهید بودی و با استفاده از این ابزار ساده اما کار آمد تناسب اندام خود را در طول استفاده از این برنامه حفظ خواهید کرد.

هر کس برای سلامت عمومی و تناسب اندام خود باید روزانه 10000 قدم پیاده روی کند. این نرم افزار با استفاده از سنسور های گوشی شما میزان قدم هایی را که در طول روز باید طی کرده اید را شمارده و اطلاعات بسیار دقیقی از توان و نحوه عملکرد بدن شما در اختیارتان می گذارد.

اما این ها تمام ویژگی های این نرم افزار نیستند, شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا: سرعت، مسافت طی شده و میزان کالری مصرف شده و غیره شما را به طور دقیق محاسبه کرده و از آنها برای زیبای اندام خود و چربی سوزی بهره ببرید, همچنین امکان به اشتراک گذاری فعالیت های خود از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی وجود دارد.

نرم افزاری عالی برای تناسب اندام و فیتنس که با قیمتی معادل 1.66 دلار به فروش میرسد
Runtastic Pedometer PRO 1.5 - دانلود نرم افزار گام شمار اندروید