loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 49 1393/04/13 نظرات (0)

 

اگه یه شب بیدار شدی و دیدی یه مرد چاق و گنده داره تورو  توی کیسش میزاره
لطفا نگران نشو. چون من به بابا نوئل گفتم تورو برای کریسمس میخوام!
کریسمس مبارک

درخت کریسمس, پیام تبریک کریسمس


امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا
تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره
تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی
اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم
کریسمس مبارک

درخت کریسمس, پیام تبریک کریسمس

 

این عید پاک رو به پاکترین دل دنیا تبریک میگم
امیدوارم بتونم قدر این پاکی رو بدونم
و سال دیگه هم بهت تبریک بگم
و پاکی رو باهم جشن بگیریم
کریسمس مبارک

درخت کریسمس, پیام تبریک کریسمس


به یه کریسمس سفید فکر میکنم،
 با هر کارتی که برای کریسمس آماده میکنم،
 آرزو میکنم که همه ی روزهات شاد و آفتابی (روشن) باشن،
 و امیدوارم که همه ی کریسمس هات سفید باشن.
کریسمس مبارک


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 1,245
  • باردید دیروز : 289
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,633
  • بازدید ماه : 17,725
  • بازدید سال : 106,228
  • بازدید کلی : 3,186,384