Google Sheets نرم افزاری عالی برای جهت ایجاد صفحات و کار گسترده بر روی اکسل، ویرایش و همکاری با دیگران در صفحات خود از گوشی یا تبلت اندروید باشید حتی بدون اتصال به اینترنت, این برنامه توسط شرکت نرم افزار گوگل با نام Google Inc طراحی و جهت بهبود کار اندرویدی عرضه شده است, که تا به الان 5 میلیون دانلود را تنها در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.

گوگل برای رقابت با کمپانی مایکروسافت اینبار اپلیکیشن رسمی Google Sheets را جهت مشاهده، ساخت و ویرایش فایلهای اکسل در سیستم عامل آندروید منتشر کرده است . همانطور که می دانید مایکروسافت مجموعه برنامه های Word, Excel, PowerPoint و OneNote را برای iOS و Android منتشر کرده و گوگل هم احتمالا برای عقب نماندن از قافله به سرعت این برنامه را معرفی و منتشر نمود.

جزئیات بیشتر: یک برنامه ی بهینه شده و کارا برای کار روی فایل های آفیس اکسل های خود که باعث می شود داده های شما با نمودارها و نگاره های رنگی جذاب تر و بهینه تر به نظر برسند, این نرم افزار قابلیت های زیادی به شما ارائه میدهد که از جمله آنها میتوان به فرمول های داخلی، جدول های محوری و گزینه های قالب بندی شرطی، باعث صرفه جویی در زمان و ساده سازی کارهای عادی در صفحه گسترده خود میشوند را نام برد. این نرم افزار به صورت رایگان عرضه و کار های آفیسی شما را آسان میکند با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید بدون نیاز به اینترنت در هر زمان و مکانی قادر به استفاده و کار روی کاربرگ های خود باشید.

یک کارگاه عالی برای کار روی صفحات خود به صورت گسترده, ایجاد صفحات جدید و ویرایش آنها