loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 59 1393/03/22 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهاب چایچی دریا با لینک مستقیم

Download New Music Shahab Chaichi Darya

ترانه : روح الله همتی | گیتار : مهرداد حسینی | آهنگ : شهاب چایچی | تنظیم . میکس و مسترینگ : سینا ملکی

 

متن آهنگ جدید شهاب چایچی دریا

بعضی جاها رو باید دو تایی رفت مثله وقتایی که تا دریا میری

بعضی جاها رو نمیشه تنها بود اگه تنها بری تو دلگیری

کارم از گلایه گذشته رو آبه آرزوم شد رویا یادش رفت منو دریا

منو یادت بیار باز اومدم پیشت اما نپرس چرا تنها چی شد عشقت

دوست دارم رو صخره ها بشینمو درد و دل با موج دریا کنم

یعنی چند دفعه باید دریا بیام تا تو رو من پیدا کنم

حصرتی که از تو مونده روی دلم حتی از این دریا هم بزرگتره

باز تو گوشش موجا پچ پچ میکنه تا منو از اینجا ببره

کاش میشد صدف بارون کنم من دامنـتو

منو تو ساحلی پیدا کنی که بگی نرو

آخه چه کاری با تو من گلم کردم که هر روزو هر جا تنهایی برگردم

شعر آهنگ جدید شهاب چایچی دریا

بعضی جاها رو باید دو تایی رفت مثله وقتایی که تا دریا میری

بعضی جاها رو نمیشه تنها بود اگه تنها بری تو دلگیری

کارم از گلایه گذشته رو آبه آرزوم شد رویا یادش رفت منو دریا

منو یادت بیار باز اومدم پیشت اما نپرس چرا تنها چی شد عشقت

منبع viva19.tk

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 1,569
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,257
  • بازدید ماه : 9,786
  • بازدید سال : 98,289
  • بازدید کلی : 3,178,445