loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 45 1393/03/21 نظرات (0)


دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی الکی از سیاوش قمیشی

ترانه: افشین مقدم – آهنگساز: سیاوش قمیشی – تنظیم: “اطلاعاتی یافت نشد”

از آلبوم یادگاری

 

Siavash Ghomayshi alaki

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۲٫۷۳ مگابایت

» دانلود آهنگ الکی «

 

 

 

 

متن ترانه الکی :

 

من فقط عاشق  اینم حرف قلبت و بدونم
الکی بگم جداشیم تو بگی که نمی تونم

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری
دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم
حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم

ببینم که وقتی هستم مهربونی  یا همیشه
ببینم کدوم ترانه م رو لبات زمزمه می شه *

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام
کار و بار زندگی مو بذارم برای فردام

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافه م
بشینم یه گوشه ی دنج موهای تو رو ببافم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,748
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,436
  • بازدید ماه : 10,965
  • بازدید سال : 99,468
  • بازدید کلی : 3,179,624