loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 61 1393/03/21 نظرات (0)

سیاوش قمیشی یادگاری

دانلود آهنگ زیبا و فوق العاده شنیدنی یادگاری از سیاوش قمیشی

آلبوم:یادگاری | شاعر:کورش سمیعی

دانلود و متن آهنگ در ادامه مطلب

 

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ MP3 : حجم ۴٫۱۵ مگابایت

» دانلود آهنگ یادگاری «

 

متن آهنگ :

 

چند تا عکس یادگاری

چند تا عکس یادگاری

با یه بغض و چندتا نامه

چند تا آهنگ قدیمی

که همه دلخوشیامه

آینه ای که روبه رومه

غرق ِ تو بهت ِ یه تصویر

بارونای پشت شیشه
من و تنهایی و تقدیر
دست من نیست

نفسم از عطر تو کلافه میشه

لحظه ای که حسی از تو به دلم اضافه میشه

باورم نمیشه اما این تویی که داره میره

خیره میمونم به چشمات

حتی گریم نمیگیره

چشمای مونده به راهو

شب ِ تنهایی و آه و

یه دل بی سر پناه و

من و خونه

ساعت های غرق ِ خواب و

این من ِ بی تو خراب و

یادت هرگز نمیمونه

دست من نیست نفسم

از عطر تو کلافه میشه

لحظه ای که حسی از تو به دلم اضافه میشه

باورم نمیشه اما

این تویی که داره میره
خیره میمونم به چشمات

حتی گریم نمیگیره…

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 4,279
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,967
  • بازدید ماه : 12,496
  • بازدید سال : 100,999
  • بازدید کلی : 3,181,155