loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 33 1393/03/19 نظرات (0)

دانلود با کیفیت 320

download

دانلود با کیفیت 128

download

 متن آهنگ بهراد شهریاری به نام مطمعنم عاشقت شدم

چه حس خوبی داره زندگی با تو باشه

میخوام نباشه قلبی که واسه تو نباشه

من عاشق همینم صدام کنی تو هربار

پشت سرم که میرم بگی خدانگهدار

بگی که بسته جونت به جونم عاشقونه

بگی مراقبت کن از جون من دیوونه

دلخوشی نگاهت با تو چه خوبه حالم

وقتی کنارم هستی آروم میشه خیالم

مطمعنم عاشقت شدم

تورو دوست دارم بیشتر از خودم

حق با تو بود دیوونه تا میشنوم صداتو

غر میگیره وجودم عاشقی خوبه با تو

من عاشق همینم عکسمو داری همرات

میخوام بدونی اینو امنه تو قلب من جات

دانلود آهنگ بهراد شهریاری مطمعنم عاشقت شدم

من عاشق همینم وقتی که خوابم هربار

چشام تورو ببینه پیشم نشستی بیدار

دلم خوشه که هستی با تو چه خوبه حالم

دوست دارم عزیزم چه حس خوبی دارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 3,990
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,678
  • بازدید ماه : 12,207
  • بازدید سال : 100,710
  • بازدید کلی : 3,180,866