loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 45 1393/03/15 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای حامد هاکان به نام دلم گرفت

متن شعر حامد هاکان به نام دلم گرفته متن ترانه حامد هاکان متن آهنگ حامد هاکان به نام دلم گرفته متن آهنگ حامد هاکان متن آهنگ جدید حامد هاکان دانلود ترانه حامد هاکان به نام دلم گرفته دانلود اهنگ حامد هاکان به نام دلم گرفته دانلود اهنگ حامد هاکان دانلود اهنگ جدید حامد هاکان دانلود آهنگ های حامد هاکان دانلود آهنگ های جدید حامد هاکان دانلود آهنگ علی حامد هاکان به نام دلم گرفته دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دلم گرفته دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام اشتتباه تکست آهنگ حامد هاکان به نام دلم گرفته اهنگ های جدید ر اهنگ شاد علی حامد هاکان به نام دلم گرفته اهنگ حامد هاکان دلم گرفته اهنگ حامد هاکان به نام دلم گرفته اهنگ حامد هاکان اهنگ جدید حامد هاکان به نام دلم گرفته اهنگ جدید حامد هاکان اهنگ آهنگ های خرداد 93 آهنگ های خرداد آهنگ های حامد هاکان آهنگ های جدید خرداد 93 آهنگ های جدید 1393 آهنگ های جدید آهنگ های 1393 آهنگ شاد آهنگ حامد هاکان دلم گرفته آهنگ حامد هاکان به نام دلم گرفته آهنگ حامد هاکان آهنگ جدید شاد آهنگ جدید دلم گرفته از حامد هاکان آهنگ جدید خرداد 93 آهنگ جدید خرداد آهنگ جدید حامد هاکان آهنگ جدید ایرانی آهنگ جدید آهنگ  دانلود آهنگ جدید حامد هاکان به نام دلم گرفت

(برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید)

 

کیفیت 320 فرمت MP3

——————————————–

کیفیت 128 فرمت MP3

 


متن آهنگ جدید حامد هاکان با نام دلم گرفت :

باز هم دیشب به سراغ دل چشم به انتظارم آمدی

باز هم درد رفتن تو تمام وجودم را چنگ می زند

دوباره گریه ی بی امانم را در خواب دیدی اما نماندی

کاش می دانستی ، کاش می دانستی که با رفتنت همه هستی من می رود

——————————————

دلم گرفته دلم گرفته به یاد چشمات به یاد حرفات

دلم گرفته دلم گرفته به یاد عطرت – که نفسات

به یاد تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

——————————————

بیا بذار تموم شه از غم سرودن من

که سخته بی چشای تو زنده موندن من

بیا بذار تموم شه از غم سرودن من

که سخته بی چشای تو زنده موندن من

بیا که قلبم حال نداره هوای چشمام بارون می باره

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

——————————————

دلم گرفته دلم گرفته به یاد چشمات به یاد حرفات

دلم گرفته دلم گرفته به یاد عطرت – که نفسات

به یاد تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

بیا بذار تموم شه از غم سرودن من

که سخته بی چشای تو زنده موندن من

بیا بذار تموم شه از غم سرودن من

که سخته بی چشای تو زنده موندن من

بیا که قلبم حال نداره هوای چشمام بارون می باره

به عشق تو من نفس کشیدم دیشب دوباره خوابت رو دیدم

——————————————

آهنگ جدید حامد هاکان به نام دلم گرفته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,257
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,945
  • بازدید ماه : 10,474
  • بازدید سال : 98,977
  • بازدید کلی : 3,179,133