loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 45 1393/03/15 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه

متن شعر مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه متن ترانه مهرزاد امیرخانی متن آهنگ مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه متن آهنگ مهرزاد امیرخانی متن آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی دانلود ترانه مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه دانلود اهنگ مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه دانلود اهنگ مهرزاد امیرخانی دانلود اهنگ جدید مهرزاد امیرخانی دانلود آهنگ های مهرزاد امیرخانی دانلود آهنگ های جدید مهرزاد امیرخانی دانلود آهنگ علی مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام خیلی خیلی بیشتر دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام اشتتباه تکست آهنگ مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه اهنگ های جدید ر اهنگ مهرزاد امیرخانی عشق تو کیه اهنگ مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه اهنگ مهرزاد امیرخانی اهنگ شاد علی مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه اهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه اهنگ جدید مهرزاد امیرخانی اهنگ آهنگ های مهرزاد امیرخانی آهنگ های خرداد 93 آهنگ های خرداد آهنگ های جدید خرداد 93 آهنگ های جدید 1393 آهنگ های جدید آهنگ های 1393 آهنگ مهرزاد امیرخانی عشق تو کیه آهنگ مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه آهنگ مهرزاد امیرخانی آهنگ شاد آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی آهنگ جدید عشق تو کیه از مهرزاد امیرخانی آهنگ جدید شاد آهنگ جدید خرداد 93 آهنگ جدید خرداد آهنگ جدید ایرانی آهنگ جدید آهنگ  دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه

(برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید)

 

کیفیت 320 فرمت MP3

——————————————–

کیفیت 128 فرمت MP3

 


متن آهنگ مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه

دست من نبود عاشقت شدم من بهم زدم دیگه با خودم

کاش تو هم بگی عاشق منی کاش بگی ازم دل نمیکنی

حال و روز من با تو بهتره قلبمو نگات داره میبره

—————————–

حال من بده حال تو چیه عشق من تویی عشق تو کیه

من به جای تو تو به جای من با تو عالیه لحظه های من

—————————–

فکر بودنت دلخوشیم شده عشقت همه زندگیم شده

من هواییم تا نفس تویی تا دریچه ی این قفس تویی

ردنشو از این حس عاشقی تو چطور ته قصه عاشقی

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام عشق تو کیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 3,837
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,525
  • بازدید ماه : 12,054
  • بازدید سال : 100,557
  • بازدید کلی : 3,180,713