loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 97 1393/03/14 نظرات (0)

بازی فوق العاده محبوب و کم حجم پپسی من | Pepsi Man

 

بدون شک بیشتر افرادی که سال ها پیش از کنسول قدیمی Play Satation 1 استفاده میکردند بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Pepsi Man ( پپسی من ) را به یاد می آورند. این بار از سایت  نسخه کامپیوتر این بازی بسیار جذاب و مهیج را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا به وسیله آن بتوانید بخشی از خاطرات شیرین خود با این کنسول را زنده کنید.

 

بازی پپسی من | Pepsi Man

 

 همان طور که می دانید این بازی به صورت سه بعدی بوده و شما شخصیتی به نام Pepsi Man را کنترل می کنید و وظیفه دارید به وی کمک کنید تا با رد شدن از موانع سخت و دشوار بازی و با برداشتن هر چه Pepsi بیشتر از زمین به امتیاز خود بیافزایید. بازی علی رغم گرافیک و حجم نسبتا کمی که دارد از جذابیت بیش از حدی برخوردار می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

بازی پپسی من | Pepsi Man

 

با توجه به اینکه این بازی برای پلی استیشن طراحی شده است با انجام تغییراتی ، آن را برای استفاده در کامپیوتر آماده نموده ایم و با استفاده از کیبورد کامپیوتر می توانید بازی را کنترل کنید .

 

بازی پپسی من | Pepsi Man

 

 

 

 

 

 


 

پسورد فایل:www.pocketgames.ir


حجم تقریبی:۱۰ MB

 

بازی پپسی من | Pepsi Man
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,834
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,522
  • بازدید ماه : 11,051
  • بازدید سال : 99,554
  • بازدید کلی : 3,179,710