loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 50 1393/03/13 نظرات (0)

Ramin%20Bibak%20 %20To%20Mikhasti دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام تو می خواستی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رامین بی باک بنام تو می خواستی با بالا ترین کیفیت
ترانه: مهرزاد امیرخانی ، موزیک: رامین بی باک ، تنظیم: سیاوش صدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام تو می خواستی :

تو می خواستی وابسته شم

بعد تو از خودم خسته شم

بعد بری تا ابد تنها شم

تو می خواستی راحت بشه

این که حست به من بد بشه

با شب و غم یکی باشم

چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو

چرا این همه با دلم بدی تو

کی حرفات و فهمید

کی غم هات و حس کرد

کی مثل من میشه باز برگرد

از من عاشق تر نیست

اینو ثابت کردم

نمیشه از این راه برگردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رامین بی باک بنام تو می خواستی

♫♫♫♫♫♫

بسه برگرد دل دل نکن

دست عشق و دیگه ول نکن

من به قدر یه عمر غمگینم

بسه برگرد خستس دلم

دیره غصه شکستس دلم

هر جا میرم تو رو می بینم

چه دلیلی باعث شد ترکم کردی تو

چرا این همه با دلم بدی تو

کی حرفات و فهمید

کی غم هات و حس کرد

کی مثل من میشه باز برگرد

از من عاشق تر نیست

اینو ثابت کردم

نمیشه از این راه برگردم

MP3 – 320

Ramin Bibak – To Mikhasti

MP3 – 128

Ramin Bibak – To Mikhasti


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 4,966
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,654
  • بازدید ماه : 13,183
  • بازدید سال : 101,686
  • بازدید کلی : 3,181,842