loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
hamed بازدید : 61 1393/03/13 نظرات (0)

Hamid Hami دانلود آهنگ حمید حامی با نام لیلای من کو با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ بسیار زیبای حمید حامی با نام لیلای من کو با بالا ترین کیفیت

| به درخواست کاربران |

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ حمید حامی با نام لیلای من کو :

کو آشنای شبهای من؟ کو؟

دیروز من کو؟ فردای من کو؟

شهزاده من رویای من کو؟

کو همقبیله؟ لیلای من کو؟

کو آشنای شبهای من؟ کو؟

دیروز من کو؟ فردای من کو؟

شهزاده من . رویای من کو؟

کو هم قبیله؟ لیلای من کو؟

وقتی نوشتم عاشقترینم

گفتی نمیخوام تو رو ببینم

برات نوشتم یه بیقرارم

با خنده گفتی دوستت ندارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ حمید حامی با نام لیلای من کو

♫♫♫♫♫♫

رو بغض ابرا نامه نوشتم

قلبمو مهر نامه گذاشتم

با تو میگیره ترانه هام جون

وقتی نباشی میمیره مجنون

چند روزه بارون داره میباره

بوی شکستن برام میاره

میگه غزلپوش تو رو نمیخواد

لیلای خوابت دیگه نمیاد

کو آشنای شبهای من؟ کو؟

دیروز من کو؟ فردای من کو؟

شهزاده من رویای من کو؟

کو هم قبیله؟ لیلای من کو؟

MP3 – 128

Hamid Hami – Leilaye Man Koo


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 2,534
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,222
  • بازدید ماه : 10,751
  • بازدید سال : 99,254
  • بازدید کلی : 3,179,410