loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
@doctor_online بازدید : 74 1393/02/02 نظرات (0)

6 تا بیت شعر ورزشی تووووپ از خودم!!
توی لیگ برترمون داوری ک غش نکنه؟!/تیم ضعیف خطا کنه اون خیلی گندش نکنه؟!
سرخابیا هرچی میگن اون سرشو کج نکنه؟!/با تیم شهرستانیمون هی الکی لج نکنه؟!
از یه سری جریانا یه ذره امواج نگیره؟!/برخورد خیلی ساده رو پنالتی-اخراج نگیره؟!
روی مخ بازیکنا با سوتش هی کار نکنه؟!/اخراج سرمربی رو هردفعه تکرار نکنه؟!
بهش که داور نمیگن اوسکوله این اصن داداش/داور باید همین باشه تا حال کنه هوادار باهاش
با چارتا فحش اونجوری نعوذو باالله البته/خالی میشه هرچی فکر بدو خراب تو کلته



135793
1

301

اگه من جای مسی بودم با این متلکهایی که ایرانیا تو فیسبوک بم زدن تا ال کلاسیکو بازی نمیکردم دیگه اینقد خجالتیم من

فرستنده : ahmad


134843
1

436

قد طرف 2 مترونیم/وزن 140/بازوش دور کمر من/فاقد هرگونه چربی در بدن اومده توتلویزیون میگه توصیه ی من به جوونا اینه که از مکمل ها استفاده نکند خود لامصب تو اخه بانون وپنیر اینجوری شدی؟

فرستنده : بازیگوش


134810
1

330

TBR
تا حالا دقت کردین تو قوتبال هر موقع ی بازیکن مصدوم میشه از نظر گزارشگر بازیکن خوبیه...
جان من دقت کرده بودی

فرستنده : The Best Rapper


134750
1

444

ایران ی رشته جدید ورزشی معرفی کرد 
بزن ب افتخار ایران
.
.
.
.
.
.
پرش از روی کلیپس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : امیر حامد


133874
1

633

طرف رفته تو پیچ مسی کامنت گذاشته اربعین نظری داریم خودت با ژاوی ظرف بیارید نظری ببرید!!
.
.
.
من :|
مسی :|
ژاوی :|

فرستنده : طوفان سرخ


133850
1

693

بابام داشت به دوستش شنا یاد میداد گفت حالا پاهای عقبتو تکون بده !
بهش گفتم : بابا آخه پای عقب چیه ؟
.
.
.
گفت : خفه شو ، اینا اصطلاح های شنا هستش . وقتی نمیدونی الکی زر نزن.

فرستنده : Allianz


133754
1

350

يچي ميگم حضضضرت عباسي قبول داين ؟!‌
نحوﻩ ﺷﻤﺮﺩﻥ ﭘﺴﺮﺍ ﺯﯾﺮ ﻫﺎﻟﺘﺮ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺑﺪﻥ ﺳﺎﺯﯼ ....
.
.

.
.
ﻋﮏ ، ﻋﻮ ، ﻋﻪ ، ﻋﺎﺭ ... ﻋﯿﺪﻩ ، ﻋﺎﺭﺩﻩ : ((( (((=

فرستنده : @lirez@


133533
1

385

واکنش داداش من به رده بندی جدید فیفا:
خب نیجریه ک پایین تر ازماست میبریمش
با بوسنی هم فاصله ای نداریم مساوی میگیریم 
آرژانتین هم اگ همه رو ببره به عنوان تیم دوم میریم بالا
چند مین بعد:
دوباره داداشم
چرا بوسنی رو نبریم؟
اونم میبریم با 6 امتیاز دوم میشیم
چند لحظه بعد:
خب چرا با آرژانتین مساوی نکنیم؟7 امتیازی میریم بالا
اینجا برزیل _جام جهانی 2014_ما ایران پای فینال....:))

فرستنده : Sevinjo0on


132845
1

451

امروز مسابقه فوتبال داشتیم 11 بر صفر بردیم بازیکن طرف تیم مقابل برگشته میگه : عجب شانسی داشتین یه توپ ما به تیر ( دیر یا تیرک حالا هر چی) دروازتون خورد!!!!!!!!!!!

همون جا 4 گوشه زمینو بوسیدم و توبه کردم کلاً !!!

فرستنده : smf


132806
1

423

این که هموطنای فوتبال دوستمون به مسی توهین کردن رو میتونم هضم کنم!
ولی حرف اون لامصبی که زیر یکی از پستای مسی نوشته بود 
you are good footballer 
رو هیچ جوری نمیتونم هضم کنم
خدا شاهده
خدا منو نصف کن راحت شم :|

فرستنده : ♥آبجی خانوم♥


132626
1

501

ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﭘﯿﺞ ﻣﺴﯽ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺯﺩﻩ : ﭼﺮﺍ ﺗﻮ pes 2014 ﺩﺭﺳﺖ ﭘﺎﺱ ﻧﻤﯿﺪﯼ مرتیکه؟ :))))
مسی :|
کُنامی :|
فیفا2014 :|

فرستنده : Reza-Liverpool


132525
1

688

قرعه کشی جام جهانیه همه دنیا هیجان دارن تیمشون تو کدوم گروه میافته ما هیجانمون اینه صدا سیما سوتی بده لباس خانم مجری رو ببینیم :|

فرستنده : saeed4078


131595
1

1280

شایعه شده مسی برا خوندن کامنتای ایرانی ها
.
.
.
.
.

از بسته های اموزشی بالا بالا استفاده می کنه :|

فرستنده : عمرا اگه بگم


131558
1

671

حالا خوب شد پرتغال توو گروهمون نیوفتاد.... وگرنه مسی و رونالدو سر آقای گلی دعوا میکردن...... واللللللا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 412
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,100
  • بازدید ماه : 8,629
  • بازدید سال : 97,132
  • بازدید کلی : 3,177,288