loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
@doctor_online بازدید : 229 1393/01/30 نظرات (0)

WSUS Offline Update نرم افزاری بسیار عالی برای دانلود آپدیت ها و فایل های بروزرسانی امنیتی و عادی سیستم های مختلف ویندوز محصول شرکت مایکروسافت بدون نیاز به بخش Windows Update ویندوزها می باشد. همانطور که می دانید بخش بروزرسانی ویندوزها امکان ذخیره سازی و نگهداری فایل های آپدیت دانلود و نصب شده را نمی دهد و اگر قرار برنصب دوباره آنها برروی ویندوزی دیگر باشد بایستی مجدداً از بخش windows update دانلود شوند و این مسئله مسلماً نیازمند وقت و استفاده بیش از حد پهنای باند می باشد که در ایران به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست. ولی با استفاده از نرم افزار WSUS Offline Update میتوانید به راحتی فایل های بروزرسانی سیستم های ویندوز xp و vista و ۷ و ۸ در نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت و همچنین نسخه های server را به راحتی در هارد دیسک خود دانلود و نگهداری نمایید. این نرم افزار علاوه بر توانایی دانلود فایل های بروزرسانی ویندوز ، میتواند فایل های بروزرسانی نرم افزار Mircosoft Office را نیز دانلود و نگهداری کند. امیدواریم از این نرم افزار رایگان استفاده لازم را ببرید.

 

WSUS Offline Update دانلود و ذخیره سازی فایل های آپدیت ویندوز WSUS Offline Update 8.9

@doctor_online بازدید : 412 1393/01/30 نظرات (1)

Orbit Downloader یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

@doctor_online بازدید : 316 1393/01/30 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

@doctor_online بازدید : 352 1393/01/30 نظرات (0)

HiDownload Platinum 7.995 نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود از تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v7.995

@doctor_online بازدید : 302 1393/01/30 نظرات (0)

Jaksta Streaming Media Recorder هر ویدئو، موسیقی و یا آهنگی که بر روی مرورگر شما در حال پخش است را شناسایی و دانلود می کند و با استفاده از این نرم افزار می توانید با سرعت بیش از ۱۰x از سایتهایی که از طریق HTTP پشتیبانی می شوند، دانلود کنید. jaksta بیشترین تعداد پروتکل دانلود امروزی را پشتیبانی می کند. از توانایی های این نرم افزار این است که نیازی به ادامه پخش ویدئو و یا آهنگی که می خواهید دانلود کنید نیست، بلکه این نرم افزار پس از اتصال به مرورگر شما لینک مورد نیاز خود را شناسایی کرده و دانلود را شروع می کند، بعد از آن می توانید پخش را متوقف کنید. این نرم افزار دانلود از اکثر سایت ها پشتیبانی می کند. سرعت واقعی دانلود به شبکه شما و ظرفیت سرور بستگی دارد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید ویدئو های HD با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ مگا بایت را تنها در ۳ دقیقه دانلود کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار امکان تبدیل فرمت فایل های دانلود شده می باشد. نیازی نیست نگرانی درمورد فرمت فایلی که می خواهید دانلود کنید داشته باشید زیرا این نرم افزار امکان تبدیل فرمت آن را برای شما فراهم آورده است. تنها کافیست فرمتی را که می خواهید از منوی آبشاری موجود در نرم افزار انتخاب کنید تا jaksta پس از اتمام دانلود فایل، آن را به فرمت انتخابی شما تبدیل کند. این نرم افزار دارای ۲۰ مورد از تنظیمات مربوط به تبدیل فرمت فایل ها می باشد و تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می کند و حتی امکان استخراج صدا و موزیک از ویدئو ها را نیز فراهم آورده است.

 

@doctor_online بازدید : 236 1393/01/30 نظرات (0)

OpenSubdownloader نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای جستجو و دانلود انواع زیرنویس ها با زبان های گوناگون می باشد. توسط نرم افزار OpenSubdownloader به سادگی در کمترین زمان ممکن می توانید زیرنویس دلخواه خود را در صورت موجود بودن در اینترنت، دانلود نمایید.

 

OpenSubdownloader دانلود انواع زیرنویس ها توسط OpenSubdownloader 2.0.11

@doctor_online بازدید : 306 1393/01/30 نظرات (0)

VDownloader 3.6.924 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید.

 

VDownloader دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.924 قابل حمل

@doctor_online بازدید : 318 1393/01/30 نظرات (1)

YouTubeGet 5.9.6 نرم افزاری همه منظوره می باشد که با این هدف طراحی شده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید ویدئوهای موجود در سایت یوتیوب را با سرعت بالا و به  آسانی دریافت نمایید، همچنین درعین حال می توانید این ویدئوها را نیز به فرمتهای دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار قدرتمند با ارائه روشهای چندگانه برای گرفتن ویدئو از سایت یوتیوب، تمام آنچه را که شما نیاز دارید را برآورده می سازد و درعین حال نیز نرم افزار ی کوچک و با قابلیت استفاده آسان می باشد. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود ویدئو ها بصورت خودکار فایلهای فرمت FLV به فرمتهای MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV تبدیل می نماید. بنابراین بسادگی قادر خواهید تا ویدئوهای دریافتی را برروی MP4 یا گوشی همراه خود تماشا نمایید.

 

YoutubeGet دانلود از YouTube با YouTubeGet 5.9.6

@doctor_online بازدید : 460 1393/01/30 نظرات (0)

GetGo Download Manager 4.7.2.1004 ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن ۴ روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.

 

GetGo Download Manager مديريت حرفه اي دانلود با GetGo Download Manager 4.7.2.1004 + قابل حمل

تعداد صفحات : 712

درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 4,066
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,754
  • بازدید ماه : 12,283
  • بازدید سال : 100,786
  • بازدید کلی : 3,180,942