loading...
دکتر آنلاین | مشاوره مستقیم با پزشکان
@doctor_online بازدید : 165 1393/01/30 نظرات (0)

 Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی با سبک اکشن RPG می باشد که سازندگان بازی شما در مکان های شیطانی و ترسناک خواهند بود . داستان این بازی کاملا تخیلی است و دارای قسمت های ترسناک و دلهره آور می باشد شما در این بازی هیولا های زیادی در پیش رو دارید که نابود کردن آن ها کار ساده ای نیست حتی دشمنانی که بیشتر شبیه زامبی های اسکلتی هستند به راحتی نمی توانید نابود کنید شما سربازی هستید که برای نابود کردن دشمنانتان باید جنگجوی خوبی باشید . گسترده ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است در این بازی انتخاب شخصیتی که با آن بازی می کنید بر عهده ی خودتان می باشد برای مثال شما می توانید فیزیک ، صورت ، مو و رنگ موی شخصیتتان را انتخاب کنید این بازی گیم پلی ای عالی و زیبا دارد از جمله اصلحه هایی که در اختیار دارید ، فن هایی برای مبارزه با دشمنانتان که بر اثر تجربه باید یاد بگیرید .

 

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

 

Dark Souls Prepare To Die Edition دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

@doctor_online بازدید : 298 1393/01/30 نظرات (0)

 اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 ششمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند! شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی به پست افزوده شد|

 

stronghold3 cover small دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

@doctor_online بازدید : 241 1393/01/30 نظرات (0)

 در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

@doctor_online بازدید : 124 1393/01/30 نظرات (0)

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲.۵ گیگابایتی بازی|

 

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2

@doctor_online بازدید : 225 1393/01/30 نظرات (0)

در بازی Civilization V هجده قوم و ملت مختلف وجود دارد , آمریکا, عرب, آزتک, چین, مصر, انگلیس, فرانسه, آلمان, یونان, هند, ایروکویس ها (آمریکایی های قبل از کشف قاره آمریکا که در آن ساکن بودن) ژاپن, عثمانیان, ایران, روم, روسیه, سیام ها (اسم قدیم تایلند), سونگانها (که در غرب آفریقا سکونت داشتند) . هر کدام از این ملت ها دو تکنولوژی جایگزین منحصر بفرد خود را دارند به عنوان مثال , در عصر آهن , ژاپنی ها سامورایی داشتند و جایگزین شمشیر زن معمولی میشود که بیشتر قوم ها شمشیر زن معمولی داشتن اما سامورایی ها گروه های منحصر بفرد ژاپن هستند و در آن عصر از آنها استفاده میکردند و همینطور سایر قوم و نژاد های گوناگون نیز به همین شکل تکنولوژی ها و سازه های منحصر بفرد خود را خواهند داشت که باز هم به عنوان مثال خیلی از اقوام سربازخانه ای که میسازند barracks نام دارد و شکل استانداردی دارد اما برای روسیه آن سربازخانه Krepost نام دارد و با شکلی متفاوت و البته تکنولوژی متفاوت.

 

civilization cover دانلود بازی فوق العاده زیبای  Sid Meiers Civilization V

@doctor_online بازدید : 254 1393/01/30 نظرات (0)

 Ruse از آن جمله بازی های استراتژیک بود که در همان اولین نمایش خود در نمایشگاه e3 همه را مجذوب خود کرد ،یک بازی استراتژیک با حال و هوای جنگ جهانی با یک دنیا امکانات و گیم پلی منحصر به فرد که هر گیمری را بنتواند راضی نگه داشته و نهایت لذت را از آن ببرد.به طور قاطع عرض می کنم که این بازی با تمام بازی های استراتژیکی که انجام دادید زمین تا آسمان فرق دارد علت ان هم ارائه یه دنیا خلاقیت در بازی است که به طور عجیبی زیبا و گیج کننده است به طوری که نمی دانید از کدوم امکاناتی که به شما داده شده است استفاده کنید.ruse جدیدترین بازی شرکت پرآوازه ubisoft است که چند روزی از انتشار ان نمی گذرد ، تا به اکنون که نقد های بازی خوب بوده و امتیازات خوبی را از آن خود کرده است مثل اینکه یوبی سافت به هر چه دست بزند طلا می شود ،این موضوع را بارها و سال هاست که دارد به اثبات می رساند ،بازی استراتژیکی که چند ماهی هم تاخیر خورده نمی تواند یک بازی معمولی به نظر برسد و همانطور که از تریلر ها و عکس های بازی معلوم است با یک محصول ناب آن هم در سبک استرتزیک جنگ جهانی طرف هستیم که آمده است همه را با ویژگی های خاص خود مبهوت کند.

 

ruse cover دانلود بازی بسیار زیبای Ruse

@doctor_online بازدید : 377 1393/01/30 نظرات (3)

 از چند ماه قبل همه سایت های بازی و مجلات معتبر روی این موضوع بحث داشتند که بازی بعدی شرکت معروف Blizzard چه خواهد بود؟ دلیل این بحث زمزمه هایی مبنی بر پرده برداری از یک بازی جدید که توسط این شرکت و در محافل مرتبط و سایت ها به طور سری در حال تولید بود. بحث ها تا آنجا پیش رفت که همه گزینه ها حذف شدند و فقط دو گزینه باقی ماند. Star Craft2 یا Diablo III؟ این کاملاً معلوم بود که این شرکت روی بازی جدیدی سرمایه گذاری نکرده است و فقط این دو بازی می توانستند بازی های جدید این شرکت باشند.

اما بالاخره مدتی قبل در همایشی که در زمینه های بازی های کامپیوتری در کره جنوبی و در شهر سئول برگزار شده بود ، پرده از این راز برداشته شد. بازی جدید بازی نبود جز Star Craft 2. یک بازی افسانه ای که از بهترین بازیهای استراتژی در زمان خود به حساب می آمد.
خبرنگار IGN یکی از معتبر ترین سایت های بازی که در این همایش حضور داشته در این مورد می نویسد:
فیلمی از یک سفینه فضایی پخش می شود. هنوز معلوم نیست که جریان چیست. تصویر روی در فلزی سفینه زوم می شود.در باز می شود و یکی از فرماندهان Terranها در حالیکه سیگاری بر لب دارد ظاهر می شود. تعداد زیادی موجودات شبیه به مارماهی ها در تصویر وجود دارند. این ها از موجوداتی هستند که به نام Zerg رسماً معرفی شد!

 |کرک نهایی بازی Razor1911 و روش کرک کردن بازی افزوده شد|

 

 starcraft 2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

 

تعداد صفحات : 712

درباره ما
برترین مرکز مشاوره ی آنلاین پزشکی - ارتباط تلگرامی با پزشک _ چت صوتی و تماس تلفنی با پزشک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7119
  • کل نظرات : 262
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 240
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 3,069
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,757
  • بازدید ماه : 11,286
  • بازدید سال : 99,789
  • بازدید کلی : 3,179,945